REMAX_New_Style-agencinieruchomosci-foto_oferta

 

PRZYGOTOWANIE NIERUCHOMOŚCI


1_Przygotowanie_nieruchomosci

Na pewno masz swoje metody kalkulacji ceny. Orientujesz się gdzie i jakie podobne nieruchomości są do sprzedaży. Wiesz, że ostatnio zrobiłeś remont, czy zainwestowałeś w nowe meble. Cena to ważny, o ile nie najważniejszy element oferty. Dobrze ustalona, zaoszczędzi Ci wielu rozczarowań.

„Nie jest to tylko dobieranie zasłon to przede wszystkim znajomość aktualnej sytuacji na rynku, psychologii sprzedaży, konsumenta to też zręczne posługiwanie się marketingiem, a także umiejętność kalkulacji opłacalności przedsięwzięcia.” - Maria Semczyszn.

Jedynie pośrednicy w oparciu o umowy „na wyłączność” mogą zaproponować takie rozwiązanie. Posiadamy certyfikat ukończenia kursu prowadzonego przez „mistrzynię polskiego home stegingu” - Marię Semczyszyn.

Kroki do przygotowania dobrej oferty

1. Analiza, wycena, plan
Cena jest kluczowym elementem oferty. Zbyt niska cena pomniejszy Twój zysk, a zbyt wysoka nie wzbudzi zainteresowania ofertą. Prawidłowo określona, przyspieszy proces sprzedaży, zwróci uwagę większej liczby potencjalnych klientów oraz pozwoli osiągnąć maksimum korzyści.
W oparciu o szczegółową analizę przygotujemy dla Ciebie wycenę Twojej nieruchomości bez dodatkowych kosztów.
Będziemy działali według sprecyzowanego planu sprzedaży, a Ty na każdym etapie będziesz miał możliwość weryfikacji naszych działań.

2. Home Staging
Za sprawą niewielkich zmian, przy minimalnym nakładzie finansowym można całkowicie odmienić sprzedawaną nieruchomość. Nadanie nowego charakteru wnętrzom, usunięcie niepotrzebnych drobiazgów może znacząco przyczynić się do wzrostu wartości sprzedawanego lokalu.

3. Profesjonalna sesja zdjęciowa
Czy wiesz, że ponad 90% osób dokonuje wstępnej selekcji ofert na podstawie zdjęć? Profesjonalna sesja zdjęciowa pozwoli Ci wyróżnić Twoją nieruchomość, podkreśli walory oraz wyjątkowy klimat pomieszczeń. Dzięki stałej współpracy z doświadczonym fotografem wnętrz, tworzymy wyjątkowe oprawy ofert. Dodatkowo wykonujemy zdjęcia za pomocą drona. Pozwala to ukazać atuty nieruchomości, którymi mogą być piękne widoki czy niepowtarzalna infrastruktura.

4. Film promocyjny
Przekaz wizualny jest najefektywniejszym narzędziem reklamowym. Dynamika, odpowiedni scenariusz oraz ścieżka dźwiękowa wspomogą kreowanie odpowiedniego wizerunku oferty. Za pomocą filmu reklamowego przedstawimy Twoją nieruchomość, zaprezentujemy możliwości aranżacji pomieszczeń oraz podkreślimy zalety okolicy.

5. Wirtualny spacer
Interaktywna prezentacji Twojej nieruchomości pozwoli potencjalnym kupującym zwiedzić lokal przez Internet, bez konieczności wychodzenia z domu. Stanowi doskonałe uzupełnienie oferty, a jej największą zaletą jest możliwość łatwego zaangażowania odbiorcy. Użytkownik może samodzielnie zwiedzać pomieszczenia oraz przybliżać interesujące go obiekty.


PROMOCJA I OBSŁUGA


2_Promocja_i_obsluga

To nic innego jak kompletne zbudowanie wizerunku oferty. Pewnie pomyślisz sobie teraz... „ co za problem, wynajmę fotografa, zrobi profesjonalne zdjęcia, może nakręci film, czy w ogóle pokuszę się o wirtualną wycieczkę." A czy wiesz, że na wizerunek oferty wpływasz również TY?

W ramach współpracy oferujemy Ci dobór najlepszych metod sprzedaży. Przygotujemy plan marketingowy na najbliższe tygodnie. Będziemy reprezentowali Ciebie i Twoją nieruchomość na najwyższym poziomie. Ty zaoszczędzisz czas i wierz nam sporo pieniędzy!

Dlaczego dodanie ogłoszenia na portalu to za mało? Stosujemy strategię otaczania konsumentów przekazem marketingowym z wielu różnych stron.

W jaki sposób wypromujemy Twoją ofertę?

1. Portale nieruchomości, system baz RE/MAX
Czy wiesz, że ponad 95% kupujących rozpoczyna poszukiwania nieruchomości w Internecie? W ramach współpracy będziemy promować Twoją ofertę w ponad 30 portalach oraz dbać o jej odpowiednie pozycjonowanie. Dodatkowo umieścimy ją w naszym wewnętrznym systemie MLS, który umożliwia łatwe kojarzenie sprzedawców z osobami poszukującymi nieruchomości.

2. Media społecznościowe
Jednym z najskuteczniejszych wykorzystywanych przez nas kanałów informacyjnych są media społecznościowe. Umożliwiają skuteczną promocje nieruchomości oraz lepsze pozycjonowanie ofert w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki mediom społecznościowym możemy w krótkim czasie dotrzeć do wielu zainteresowanych osób.

3. Dedykowana strona www
Zwykłe ogłoszenia często nie zaspokajają wiedzy potencjalnych kupujących. Przed podjęciem decyzji, chcą w pełni zapoznać się z oferowaną nieruchomością. Strona internetowa poświęcona indywidualnej ofercie jest doskonałym rozbudowaniem promocji. Odbiorca odnajdzie tam przygotowane wcześniej materiały, w atrakcyjnej oprawie graficznej.

4. Prasa lokalna i branżowa
Ogłoszenia oraz reklamy w prasie lokalnej oraz branżowej wciąż cieszą się dużą popularnością wśród potencjalnych kupujących. Jest to doskonałe uzupełnienie wcześniej opisanych działań.

5. Drzwi otwarte
Drzwi otwarte to impreza z udziałem potencjalnych kupujących zorganizowana w wystawionej na sprzedaż nieruchomości. Atmosfera panująca podczas dnia otwartego sprzyja nawiązywaniu kontaktów, a nieformalny aspekt imprezy sprawia, że odwiedzający są bardziej skorzy do rozmowy.

6. Banery, plakaty, gazetki
Reklama zewnętrzna na nieruchomościach, plakaty reklamowe oraz gazetki z ofertami stanową efektywną formę promocji i wspierania działań marketingowych.


3_Zamknięcie_transakcji

Nie jesteśmy prawnikami, rzeczoznawcami, notariuszami ani doradcami finansowymi, ale z każdej z tych dziedzin posiadamy podstawową wiedzę potrzebną do formalnych aspektów sprzedaży.

Agenci to wielozadaniowcy. Szkolimy się w wielu dziedzinach i nieraz mieliśmy okazję uczestniczyć w rożnych sytuacjach mających miejsce podczas zamknięcia sprzedaży. Często towarzyszy jej wiele emocji, co wymaga od nas zimnej krwi i podejmowania szybkich działań.

Współpracując z agentem zostaniesz przeprowadzony przez tą krętą ścieżkę bezpiecznie i bezstresowo. Mając przy sobie partnera w sprzedaży, będziesz pewny, że reprezentuje on jedynie Twoje interesy i tylko Twoje zdanie będzie miało dla niego znaczenie.