REMAX_New_Style-agencinieruchomosci-foto_nowy_styl

 

by: Aleksandra Konior
2016-10-31 15:03

Korzystanie z nowoczesnych technologii, a dodatkowo wykorzystywanie ich w sposób innowacyjny i kreatywny stanowi dla naszego biura nieruchomości główny element służący tworzeniu wielowątkowej reklamy obiektu. Chcąc przedstawić nieruchomość w całej jej okazałości musimy korzystać z niestandardowych narzędzi, do których niewątpliwie należy dron.

To niewielkie urządzenie pomaga nam w uzupełnianiu oferty sprzedaży, dopełnianiu obrazu sprzedawanej nieruchomości oraz stanowi interesujący punkt dla potencjalnego kupującego. Zdjęcia wykonane z lotu ptaka są intrygujące, zwracają uwagę oraz rzetelnie odzwierciedlają rzeczywistość. Pamiętając, że przekaz wizualny jest najbardziej efektywnym z dostępnych sposobów reklamy ale również przekazu informacji, często do naszych ofert dołączamy zdjęcia oraz panoramy 360 wykonane dronem.

Wznosząc się nad zabudowaniami dbamy o to, by pokazać nieruchomość w całości, razem z sąsiadującymi budynkami. Pozwala to na unikniecie niedomówień, a niejednokrotnie piękne widoki, bliskość gór i lasów sprawiają, że zwyczajna nieruchomość staje się bardziej pożądana i atrakcyjna. Niestety bez użycia drona, ukazanie tych zalet jest zazwyczaj niemożliwe.

Sama obsługa drona nie należy do najprostszych. Trzeba wykazać się niebywała precyzją oraz dobrym okiem, by uchwycić krajobraz, nieruchomość i pobliskie zabudowania. Dodatkowo zdjęcia muszą być dobrej jakości, zrobione w odpowiednim świetle i warunkach. Tak wykonane fotografie poddawane są obróbce, poprawiane są kolory, kontrast oraz inne istotne elementy. Następnie z otrzymanych materiałów składana jest panorama 360, gdzie użytkownik może samodzielnie oglądnąć widoki, zabudowania oraz infrastrukturę.


by: Magda Górnicka
2016-10-24 13:32

Open House jest standardem w sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych na zachodzie. To właściwie najważniejszy moment w sprzedaży. Dlaczego tak rzadko spotykamy tabliczki ze strzałkami w naszym mieście? Przecież to najswobodniejsza z możliwych prezentacja domu, czy mieszkania.

Nie raz mieliśmy już okazję przekonać się o tym, że atmosfera panująca podczas takiego dnia sprzyja rozmowie, nawiązywaniu kontaktów, a swobodna postawa odwiedzających sprawia, że z łatwością poznajemy ich prawdziwe opinie.

Sprzedajemy domy! Domy to emocje. Swoboda i „poczucie go” to pierwszy krok do podjęcia decyzji.

Jak się okazuje to forma bardzo odpowiada nie tylko kupującym, ale też sprzedającym. Ustalamy jeden dzień (w naszym biurze będą to soboty). Domy są przygotowane, informacje o drzwiach otwartych już od tygodnia krążą na portalach, zabieramy klika gadżetów, oferty, ankiety i umowy rezerwacyjne:)

Podczas drzwi otwartych zwiedzający może swobodnie oglądnąć interesującą go posiadłość, zaglądnąć w każdy zakamarek i to bez obawy o formalne aspekty tej wizyty. Drzwi otwarte są niezobowiązujące, nie trzeba też nikogo informować o chęci uczestnictwa. To doskonała okazja do poznania rynku, spokojnego zapoznania się z oferowana nieruchomością oraz uzyskania informacji o formalnościach związanych z zakupem.

W naszych aktualnościach znajdziecie kalendarz z drzwiami otwartymi. Pamiętajcie również, że informacje o nich są specjalnie wyróżniane na portalu otodom.pl.


by: Magdalena Górnicka
2016-08-24 16:00

30 dni od podpisania umowy z nami do sprzedaży! I to jedna z kilku w ostatnim czasie błyskawiczna sprzedaż. Nie musisz czekać miesiącami na Klienta! Nie trać czasu na wizyty przypadkowych osób! Zagwarantuj sobie przewagę.Pozwól sobie na bezstresową sprzedaż.

3_Zamknięcie_transakcji

Istnieje w naszej branży przekonanie, że domy sprzedaje się latami.Zastanawiałeś się z czego to wynika?

Zróbmy test. Wejdź na stronę otodom.pl i zobacz domy w twojej okolicy. Następnie rozszerz zasięg o 10 km, ustaw interesującą Cię cenę i spójrz na konkurencje. Porównaj i sam oceń czy twoja nieruchomość ma szanse rywalizować z domami, które kosztują 700 000 zł. Co czyni Twoją nieruchomość tak wyjątkową? Metraż, wykończenie, a może lokalizacja lub duża powierzchnia działki?

Ile razy to już słyszałam. Z pozycji Agenta powiem Ci jak dobrze określić cenę.
Metraż nie jest ważny, chyba że chodzi o halę produkcyjną. Prawda jest taka, że im bardziej rozłożony jest na piętra tym dla sprzedającego gorzej.


Wykończenie jest bardzo ważne, o ile nie jest jedyną rzeczą, która może bronić twojej ceny. Im nowsze tym lepiej. Z kolei jeżeli mowa o lokalizacji, to ma ona marginalne znaczenia, chyba że mówimy o nieruchomości położonej w centrum miasta lub modnej dzielnicy. Jasne, im bliżej miasta tym lepiej,a cena idzie automatycznie do góry. Jeśli jednak w tych 10 km znalazł się dom podobny do twojego tylko leży w dogodniejszym miejscu, to pozostałe argumenty przestają mieć znaczenie. Nikt nawet nie zadzwoni. Duża działka jest zarówno atutem jak i wadą. O ogród trzeba dbać, a w dzisiejszych czasach mało kto ma na to czas. A ziemia sama w sobie ma swoją cenę – ja to rozumiem i klienci też, dlatego twój dom z dużym ogrodem zakupi tylko osoba, która tego ogrodu potrzebuje, a tych klientów nie jest za wiele. To niestety nie jest dla Ciebie plus, tylko dla klienta. Przekonałam się, że im bardziej działka zbliżona jest do 10 arów tym lepiej się sprzedaje.

Znalazłeś dom podobny do twojego na mniejszej działce, ale w lepszej okolicy. Kto będzie miał więcej klientów? Wiem, powiesz „więcej, mniej, bzdura bo wystarczy jeden, ale konkretny”. Tylko on nie będzie konkretny dla Ciebie tylko dla siebie. Klient będzie doskonale wiedział, że cena jest przestrzelona i że jest jedynym poważnie zainteresowanym. Dobrze się skończy, gdy osiągniesz swoją cenę rynkową 500 000 zł. Gorzej jeśli potrzebujesz pilnie sprzedać tą nieruchomość, a kupujący to wyczuje, wtedy z pewnością stracisz.

Więc czy aby na pewno dobrze jest zaczynać od 700 000 zł jeśli możesz mieć więcej klientów gdy nie przesadzisz z ceną?

Teraz odwróćmy sytuację. Mieszkasz w dobrej dzielnicy, twój ogród liczy 10 arów, a w internecie znalazłeś dom w podobnym standardzie wykończeń ale w znacznie gorszej lokalizacji. Trzymaj cenę i tak twoja oferta jest wyżej niż tamta, a co za tym idzie ma większe szanse na zyskowną sprzedaż.

Podsumowując:
Metraż, im więcej chodzi się po schodach tym gorzej.
Standard wykończenia im nowszy tym lepiej.
Lokalizacja – nie sugeruj się, na tapetę weź tylko swoją miejscowość lub podobne miejscowości blisko twojej. Tylko tu porównuj. Duża działka stanowi taki sam plus jak i minus.
Zapomniałam o roku budowy. Im młodszy tym lepiej. Budowany przez developera? Jeśli nie – to dobrze. Jeśli tak, to budował z myślą o sobie...


by: Dorota Grzegolec
2016-08-30 12:34

Promocja drogiego, eleganckiego, czy luksusowego domu musi być profesjonalna. Bez tego oferta nie ma szans. Wyobraźcie sobie piękny komplet biżuterii bez eleganckiego opakowania ... wszystko musi do siebie pasować. Piękny dom powinien mieć piękną oprawę.

5_Drogi_dom

W jaki sposób należy prowadzić promocję tak wymagającej nieruchomości?

Promocja luksusowego domu zawsze stanowi wyzwanie dla agenta. Nie chodzi tylko o wymagających właścicieli, ale przede wszystkim docelową grupę odbiorców, która niestety nie jest zbyt liczna.

Idealnie przedstawiony dom wprawia w zachwyt już od pierwszych chwil, kiedy oferta zostanie wprowadzona na rynek. Wyróżnia się doskonałymi zdjęciami, które na nowo odkrywają piękno wnętrz i wyjątkową wizję właścicieli oraz nowoczesnymi narzędziami użytymi podczas promocji. Dobrze skonstruowana oferta przedstawia rzetelnie całą nieruchomość, łącznie z ogrodem, a nawet widokiem na okolicę. Dodatkowo zaskakuje kreatywnością oraz rozpościera przed kupującymi wizję domu idealnie skrojonego na ich potrzeby.


Przygotowując nieruchomość do promocji, trzeba podjąć wiele działań, które w efekcie pomogą uzyskać wnętrze jakiego oczekują kupujący. Często te działania ograniczają się do usunięcia osobistych przedmiotów, czy niepasujących dodatków. Jednakże zdarza się, że trzeba podjąć czynności zdecydowanie wykraczające poza ogólnie przyjęte stereotypy działania agenta nieruchomości. Mam tu na myśli między innymi przemeblowanie czy zmianę kolorów ścian.

Aktywna promocja oferty wymaga stworzenia profesjonalnych materiałów. Podstawą jest sesja zdjęciowa, do której często dochodzi wirtualna wycieczka, zdjęcia z drona, a nawet film prezentujący nieruchomość. Te cztery podstawowe elementy stanowią bazę do efektywnej sprzedaży luksusowego domu.


by: Magda Górnicka
2016-08-08 21:21

Nie jesteśmy prawnikami, rzeczoznawcami, notariuszami, ani doradcami finansowymi, ale z każdej z tych dziedzin posiadamy podstawową wiedzę potrzebną do formalnych aspektów sprzedaży. W tych niejednokrotnie stresujących sytuacjach służymy Ci wiedzą i wsparciem.

3_Zamknięcie_transakcji

Agenci to wielozadaniowcy. Szkolimy się w wielu dziedzinach i niejednokrotnie uczestniczyliśmy w rożnych sytuacjach towarzyszących podczas zamknięcia sprzedaży. Często towarzyszy jej wiele emocji i niejednokrotnie wymaga zimnej krwi.

Przygotowanie dokumentów, wizyty w urzędach, projekty umów, sam akt notarialny i do tego bieżący kontakt ze stroną kupującą.... to nie dla wszystkich „bułka z masłem” Współpracując z agentem zostaniesz przeprowadzony przez tą krętą ścieżkę bezpiecznie i bezstresowo.

Mając przy sobie partnera w sprzedaży, będziesz pewny, że reprezentuje on jedynie Twoje interesy i tylko Twoje zdanie będzie miało dla niego znaczenie.


by: Mateusz Górnicki
2016-08-08 21:20

Czasy ogromnego popytu i małej podaży nieruchomości bezpowrotnie minęły. Dzisiaj na każdym rynku panuje wszechobecna konkurencja, a sprzedawcy prześcigają się w pomysłach, żeby zdobyć Klienta. Rynek rządzi się swoimi prawami. Czy twoją jedyną metodą sprzedaży ma być znaczne obniżenie ceny?

3_Zamknięcie_transakcji

Home staging i home branding to nowoczesne metody sprzedaży, które będą standardem w przeciągu kilku lat.

Home Staging to techniki przygotowania nieruchomości do szybkiej i zyskownej sprzedaży. Badania na rynku amerykańskim wskazują skuteczność w skróceniu czasu sprzedaży (przeciętnie o 40%) a także w zwiększeniu realnej wartości nieruchomości o ok 10%.

Home Branding to stworzenie i zarządzanie wizerunku nieruchomości. Profesjonalni agenci nieruchomości doskonale zdają sobie sprawę, że aby utrzymać się na rynku muszą dostosować się do nowych reguł.



by: Magda Górnicka
2016-08-08 21:14

Zrobiłeś ładne zdjęcia, z opisu też jesteś zadowolony, umieściłeś ofertę w Internecie, ustaliłeś swoją cenę - i co teraz ? Czekam! Co mogę więcej? No tak na pewno zgłoszą się agenci, ale im podziękuję. Chcę spróbować sam.

nowy_styl_narzędzia

Wiele osób uważa, że agenci nic nie robią , a samo wykonanie zdjęć, opis i zamieszczenie oferty na portalach mogą zrobić sami - i mają rację. Nie znamy nikogo, kto chciałby pracować nad projektem bez gwarancji wypłaty wynagrodzenia. Agenci pracujący na umowach otwartych nie zrobią nic, czego nie mógłbyś zrobić sam. Jedyną ich przewagą jest wspomniana wyżej struktura sprzedaży.

Jednak decydując się na współpracę w oparciu o umowę na wyłączność sprawa wygląda całkiem inaczej. Dobierając sobie agenta - partnera, który ma gwarancję wypłaty, bądź pewny, że użyje ON wszystkich możliwych metod sprzedaży,żeby wspólnie i w jak najszybszym czasie osiągnąć cel! Narzędzia jakimi dysponuje, jego postawa, otwartość na informacje, zaangażowanie w sprzedaż to Twoja przewaga na bardzo konkurencyjnym rynku nieruchomości.


by: Mateusz Górnicki
2016-08-08 21:12

Zastanawiasz się na czym tak naprawdę polega praca agenta? Myślisz sobie... „siedzą na portalach i szybciej niż ty kojarzą strony. Przychodzi taki jeden z drugim i chce za kontakt ładną sumkę!” Jeśli tak uważasz to nie wiesz jak bardzo się mylisz!

3_Zamknięcie_transakcji

Pośrednicy nieruchomości nie tylko latami budują swoje bazy, ale przede wszystkim na bieżąco je aktualizują. Są one odpowiednio pogrupowane, agent wie z czym, do kogo i jak trafić. Wspólna praca wszystkich agentów zjednoczonych w ramach jednego biura, ba jednej wielkiej międzynarodowej sieci powoduje, że oferta która, trafia w ręce jednego z nich staje się ofertą wszystkich z osobna. To ile osób pracuje dla Ciebie?

Nie zapominaj jeszcze o jednej ważnej rzeczy! CZAS! Wraz z naszymi kolegami pracujemy od rana do wieczora spotykając się z naszymi Klientami. POMYŚL - ilu z nich mogłoby być twoimi Klientami? Sprzedając na własną rękę ograniczasz się jedynie do tych, którzy mają czas, żeby aktywnie poszukiwać. Za innych robimy to MY.

Byli u Ciebie agenci pracujący na umowach otwartych? Jeżeli tak, to dalej powiem Ci dlaczego jeszcze nie sprzedałeś swojej nieruchomości.