by: Aleksandra Konior
2016-10-31 15:03

Korzystanie z nowoczesnych technologii, a dodatkowo wykorzystywanie ich w sposób innowacyjny i kreatywny stanowi dla naszego biura nieruchomości główny element służący tworzeniu wielowątkowej reklamy obiektu. Chcąc przedstawić nieruchomość w całej jej okazałości musimy korzystać z niestandardowych narzędzi, do których niewątpliwie należy dron.


To niewielkie urządzenie pomaga nam w uzupełnianiu oferty sprzedaży, dopełnianiu obrazu sprzedawanej nieruchomości oraz stanowi interesujący punkt dla potencjalnego kupującego. Zdjęcia wykonane z lotu ptaka są intrygujące, zwracają uwagę oraz rzetelnie odzwierciedlają rzeczywistość. Pamiętając, że przekaz wizualny jest najbardziej efektywnym z dostępnych sposobów reklamy ale również przekazu informacji, często do naszych ofert dołączamy zdjęcia oraz panoramy 360 wykonane dronem.

Wznosząc się nad zabudowaniami dbamy o to, by pokazać nieruchomość w całości, razem z sąsiadującymi budynkami. Pozwala to na unikniecie niedomówień, a niejednokrotnie piękne widoki, bliskość gór i lasów sprawiają, że zwyczajna nieruchomość staje się bardziej pożądana i atrakcyjna. Niestety bez użycia drona, ukazanie tych zalet jest zazwyczaj niemożliwe.

Sama obsługa drona nie należy do najprostszych. Trzeba wykazać się niebywała precyzją oraz dobrym okiem, by uchwycić krajobraz, nieruchomość i pobliskie zabudowania. Dodatkowo zdjęcia muszą być dobrej jakości, zrobione w odpowiednim świetle i warunkach. Tak wykonane fotografie poddawane są obróbce, poprawiane są kolory, kontrast oraz inne istotne elementy. Następnie z otrzymanych materiałów składana jest panorama 360, gdzie użytkownik może samodzielnie oglądnąć widoki, zabudowania oraz infrastrukturę.